- De United by Summits-campagne van adidas TERREX helpt het buitenleven te maken
een meer inclusieve ruimte door alle verschillende persoonlijke toppen te vieren die mensen elke dag bereiken - De begeleidende filmserie van United by Summits richt zich op avonturiers over de hele wereld die hun eigen doelen bereiken en anderen inspireren hetzelfde te doen
- adidas TERREX nodigt avonturiers (individuen en groepen) uit om zich aan te melden voor hun eigen avontuur of project dat de top bereikt, gefinancierd en ondersteund door het My Summit-initiatief
adidas TERREX’s nieuwe langdurige United by Summits-campagne laat zien dat klimmen honderden meters boven zeeniveau is niet de enige manier om een top te bereiken.
TOp het moment dat we iets nieuws proberen, een barrière doorbreken, onze gemeenschap inspireren of op een duurzame manier verbinding maken met de natuurlijke wereld, bereiken we nieuwe toppen en vinden we nieuwe persoonlijke hoogtepunten. En dat is iets om te vieren.
Om het buitenleven een meer toegankelijke ruimte voor iedereen te maken, herdefinieert adidas TERREX het traditionele idee van wat een top is door technische kleding en schoeisel te bieden die zijn ontworpen om iedereen, van elke achtergrond, te helpen naar buiten te gaan, hun doelen te bereiken en een bewust leven te leiden. , verbonden en avontuurlijk leven.
Klik hier om je te abonneren op het adidas TERREX YouTube-kanaal
“Het buitenleven moet voor iedereen toegankelijk zijn”, zegt Carla Murphy, General Manager adidas TERREX, die het idee achter United by Summits uitlegt. “Bij adidas TERREX hebben we een missie om de manier waarop het buitenleven wordt vertegenwoordigd te veranderen, om uitdagingen het idee van wat een top maakt, en om meer mensen in de natuur te verbinden. We doen dit door alle verschillende toppen te vieren die mensen bereiken elke keer dat ze op avontuur gaan, ongeacht de klim, evenals de diverse gemeenschappen, groepen en individuen die er zijn om hun doelen elke dag te bereiken. Door deze persoonlijke toppen te presenteren, geloven we dat we de normen en verwachtingen van wat het buitenleven betekent kunnen uitdagen en meer mensen kunnen aanmoedigen en uitnodigen om naar buiten te gaan en contact te maken met de natuur om erachter te komen hoe hun eigen persoonlijke top eruit ziet.”
adidas TERREX inspireert iedereen om deze zomer aan de slag te gaan met een reeks van avonturiers die het gevoel hebben er niet bij te horen, tot actiesportenthousiastelingen en topsporters. Verenigd door topconferenties films die de mensen vieren die er elke dag zijn en uitdagingen overwinnen om hun eigen leven en dat van de mensen om hen heen te verbeteren.
Trail-superster Ruth Croft weet alles over het herdefiniëren van toppen. In het openingshoofdstuk van United by Summits, Top van de Lifelong Trail, leren we hoe de Nieuw-Zeelandse ultrarunner – de op twee na snelste vrouw die ooit de Western States Endurance Run heeft gelopen – haar relatie met hardlopen veranderde in een passie die haar leven in balans brengt. Voor haar is geluk haar persoonlijke hoogtepunt geworden. Iets waar we allemaal naar kunnen streven. “We hebben alles in ons en daar vind je geluk – van jezelf, niet van hardlopen of wat je ook doet”, zegt Ruth.
Top van de gedeelde fase viert de verenigende vreugde van hardloopgemeenschappen door het verhaal van professionele trailrunner Lu Yangchun en adidas Runners-lid Eliza Zheng. Samen bewijzen ze dat persoonlijke toppen in veel verschillende vormen voorkomen, allemaal even waardevol als de andere. “Mijn doel is om de OCC-race op de UTMB te winnen”, zegt Yangchun, terwijl Eliza zich volledig op een andere ambitie richt: “Gewoon vasthouden aan het hardlopen zelf is mijn doel. Het was omdat ik begon met hardlopen dat ik steeds meer leerde kennen vrienden”.
“Om geaccepteerd en behandeld te worden als familie rond mensen die niet op mij lijken en niet praten zoals ik – maar we delen iets, en dat iets is liefde en BMX”, zegt DeMarcus Paul in Top van de redenen om te rijden terwijl hij zich herinnert dat hij de diverse fietsgemeenschap vond die hem hielp zijn potentieel te ontsluiten nadat hij door de VS was verhuisd. Van alleen rijden in zijn geboorteplaats Albany, Georgia, tot zijn aankomst in San Diego, de aangrijpende reis van DeMarcus wordt gekenmerkt door zijn vastberadenheid om te slagen en anderen te helpen hetzelfde te doen.
Adaptive Climbing Group, opgericht door Kareemah Batts, wordt aangedreven door goede vibes, een passie voor klimmen en een vastberadenheid om de sport voor iedereen toegankelijker te maken. Een inspirerende en ondersteunende gemeenschap die mensen helpt te ontdekken wat er mogelijk is. “ACG inspireert mensen om zichzelf te zijn en daar achter te staan”, zegt Kareemah trots in Top van de klimfamilie.
In Top van de onbreekbare band, klimmer Mélissa Le Nevé en bergbeklimmer Lise Billon laten zien dat toppen niet altijd gemeten moeten worden door meters, maar door de ervaringen die we samen hebben. Mélissa legt uit hoe Lise haar heeft geholpen om na een persoonlijke tragedie weer het avontuur aan te gaan. “Onze vriendschap is voor mij echt het hoogtepunt van deze reis”, zegt ze.
In Top van de Nieuwe Dageraad, werkt adidas TERREX samen met Camp Yoshi – een collectief dat is opgericht door chef-kok Rashad Frazier, zijn vrouw Shequeita en broer Ron – om de natuur inclusiever te maken. Kamp Yoshi is een avonturenprogramma voor BIPOC-gemeenschappen dat probeert het buitenleven te demystificeren en te bewijzen hoe krachtig het wild kan zijn. “Ik wil dat mensen het gevoel hebben dat ze hier thuishoren”, zegt Frazier. “Deze ruimtes zijn net zo goed van jou als van iemand anders.”
Top van het recht om te dwalen vangt de bevrijdende vreugde van ongebonden vrijheid in de buitenlucht (friluftsliv) als alpinist Raphaela Haug en skiër Caja Schöpf genieten van de Noorse vrijheid om te zwerven wetten (allemannsretten). Een voorrecht dat gepaard gaat met een belangrijke bepaling: “De top is wat ons vooruit drijft, maar de vrijheid om rond te dwalen is een geschenk en we moeten het met groot respect behandelen”, zegt Caja. Een herinnering dat onze meest uitdagende top er een is die ons allemaal verenigt.
Deze zes verhalen laten zien hoe elke prestatie in de buitenlucht, hoe groot of klein, persoonlijk of gemeenschapsgericht, het verdient om gevierd te worden. Verhalen die de visie van adidas TERREX weerspiegelen om iedereen aan te moedigen eropuit te gaan en te worden Verenigd door topconferenties.
Om mensen hierbij te helpen, nodigt adidas TERREX avonturiers – zowel individuen als groepen – uit om zich aan te melden om hun eigen avontuur of project dat de top bereikt te realiseren.
Een team van juryleden, waaronder de hoofdrolspelers van United by Summits, zal drie projecten selecteren, één uit elk van de volgende categorieën: avontuur, gemeenschap en duurzaamheid.
Aanvragen kunnen worden ingediend van 18 augustus 10:00 CEST tot 14 oktober 23:59 CEST, met drie winnaars aangekondigd in december 2022. adidas TERREX nodigt iedereen uit deelnemende landen uit
(zie de volledige voorwaarden) om duidelijk omschreven en ambitieuze ideeën in te dienen die, met een beetje hulp, volledig haalbaar zijn. Voorgestelde avonturen hoeven niet volledig gepland of begroot te zijn. De gekozen projecten worden in de eerste helft van 2023 tot leven gebracht, dus alle persoonlijke toppen moeten in deze tijd haalbaar zijn. Om een idee in te dienen dat de top bereikt en meer te weten te komen over het initiatief, ga je naar de adidas TERREX Outdoor-naaf.
De serie United by Summits gaat in première op de adidas TERREX YouTube-kanaal op 18 Augustus 2022.
Over adidas Outdoor
Als de natuur kon praten, zou het ons allemaal vertellen om meer naar buiten te gaan.
Het zou zeggen wie je ook bent, waar je ook vandaan komt, je hoort hier. Het zou zeggen dat jullie allemaal welkom zijn, dus kom op avontuur, ontstress, voel je beter. Het zou ons vragen vriendelijker te zijn. Om zijn rug te hebben zoals die van ons. Het zou zeggen bescherm me, wees bewust en werk samen – want we hebben het allemaal te danken aan het buitenleven.
Het zou zeggen: breng je vrienden, je gemeenschap en je familie mee, laten we allemaal contact maken. Laten we samenkomen en de wereld vertellen wat we denken dat de natuur wil dat ze horen. Laten we gaan, verenigen en blijven pushen wat mogelijk is. Laten we ieder mens inspireren om zijn eigen individuele toppen te vinden.
Laten we alle mensen in staat stellen een meer verbonden, bewust en avontuurlijk leven te leiden.
Wij zijn adidas TERREX
Wij zijn #UnitedBySummits
#adidasTERREX
@adidasterrex
@fiveten_official
adidas.com/terrex
adidas.com/fiveten
creatSource link