Vandaag introduceren we de evolutie van onze al lang bestaande merkattitude Impossible Is Nothing. MOGELIJKHEDEN ZIEN – zoals verteld in gewaagde, menselijke films – gaat over rebels optimisme, geworteld in het doel van adidas in de kracht van sport om levens te veranderen.
De serie, verteld in de documentaire stijl van thuisbeelden, biedt een voorheen ongeziene kant aan enkele van de meest gedocumenteerde individuen ter wereld, mogelijk gemaakt via een krachtig verhaal geleverd door vrienden of collega-atleten, en geanimeerd via opnieuw opgedoken beeldmateriaal uit de archieven.
Voor ons is Impossible is Nothing een manier om de wereld te zien zoals hij kan zijn, niet zoals hij is. Het is een houding die wordt gedeeld door onze gemeenschap en partners. Om te laten zien hoe krachtig het kan zijn, lanceren we onze meest ambitieuze contentserie tot nu toe.
Met nooit eerder vertoonde intieme momenten, volgt het verhalen in sport en cultuur, die laten zien hoe optimisme en actie hun leven hebben gevormd. De toekomst verkennen die ze voor zichzelf hadden bedacht en deze werkelijkheid maken, de serie viert de pioniers die geschiedenis hebben geschreven op het wereldtoneel. Wat nog belangrijker is, het is bedoeld om anderen te inspireren en hen kracht te geven door deze verzameling zeer menselijke verhalen als een krachtige demonstratie van wat optimisme kan bereiken.
Beyonce zag de mogelijkheden om ons allemaal uit te nodigen om onze stem te vinden. Om haar platform te gebruiken als podium om onze verschillen met alle mensen te vieren. Siya Kolisi, de eerste zwarte aanvoerder van het Zuid-Afrikaanse rugbyteam, zag de mogelijkheden om zijn land naar de overwinning te leiden op het WK 2019, een overwinning veilig te stellen die verder reikte dan het rugbyveld van Japan en de levens – en harten – van iedereen raakte mede Zuid-Afrikanen. Tifanny Abreu, de eerste transvrouw die in de Braziliaanse Volleybal Superliga speelde, zag mogelijkheden om na vijf jaar afwezigheid terug te keren naar het veld, en nog belangrijker om ons allemaal te inspireren om onze eigen identiteit te omarmen en uit te leven wie we zijn met moed en authenticiteit.
“Onmogelijk is Niets is meer dan een campagne – het is onze houding. Met optimisme mogelijkheden zien is de sleutel tot het bereiken van ons doel om levens te veranderen door de kracht van sport. Deze houding is wat ons elke dag inspireert en ons ertoe aanzet om aan de toekomst te bouwen. Mogelijkheden zien is voor iedereen die een betere toekomst wil creëren voor alle mensen.” Brian Grevy, lid van de Raad van Bestuur, Global Brands.
Verschillende films laten zien hoe deze houding in ons eigen DNA leeft. Verschillende films onderzoeken wat dit betekent voor innovatief design – een nieuwe voorstelling van wat een wereldrecord voor het verslaan van afstandsschoenen zou kunnen zijn met de adizero Adios Pro, of hoe we plastic afval kunnen helpen beëindigen in samenwerking met Parley’s CEO Cyrill Gutsch.
Met ons doel en onze houding als kern, hebben we onlangs plannen onthuld tegen onze drie strategische aandachtspunten om een betere toekomst voor sport te creëren door middel van duurzaamheid, geloofwaardigheid en inclusiviteit.
Bouwen aan een duurzamere toekomst, met de belofte dat we tegen 2024 nieuw polyester hebben uitgefaseerd en alleen gerecycled polyester zullen gebruiken in alle producten in het hele bedrijf. Het verenigen en betrekken van alle mensen in de sport, waaronder het verlengen van het UEFA-contract van adidas naar de EURO’s voor dames en de Champions League. Aandringen op innovaties die nog nooit eerder zijn gedaan en dan verder gaan, inclusief het lanceren van het potentieel van 3D-geprinte tussenzolen met 4D4WD en de aankomende producten in samenwerking met Allbirds.
De serie met episodische inhoud begint op 19 aprile, met nieuwe verhalen die de hele lente in de zomer vallen. Bekijk meer mogelijkheden @adidas en op adidas.com/ImpossibleIsNothing in 2021 en daarna
creatSource link